Авторские куклы  ручной работы

пятница, 18 ноября 2016 г.

Привітання з Новим, 2017 роком Півня

Якщо на запорошенных снігом міських вулицях з'являються зелені ялинкові гаї, вітрини магазинів переливаються сяйвом новорічних гірлянд, а морозне повітря щипає щічки і розносить мандаринові запахи – значить на порозі Новий рік. Традиційно всі святкові приготування зав'язані на символ майбутнього року. Меню, вбрання, подарунки і привітання з Новим роком 2017, роком Півня – вже несуть в собі символічну оригінальність. І все ж побажання повинні бути наповнені більш індивідуальним сенсом і неповторністю, в якій адресат впізнає себе і ті відносини, що пов'язують вас з ним. Колекція адресних новорічних привітань спростить пошук відповідних побажань. Залишилося тільки вписати потрібне ім'я! Новорічні вітання дружині рік, що Минає, був щасливим, не дивлячись на труднощі, які відчували нас на міцність. Але пережили ми їх разом, йшли рука об руку і підтримували один одного силою любові. Це зробило нашу сім'ю міцнішою, а почуття – щирою. Залишайся такою ж ніжною, турботливою і уважною! Нехай в майбутньому році до тебе прихильною буде доля, а про все інше я подбаю! * Дорога моя, кохана і ніжна! Вітаю тебе з чарівним Новим роком! Сніжинки, які сипле зима, прекрасні, як і ти! Знай, коли вони опускаються на твої долоні – це я гріюся їх теплотою, коли лягають на теплі губи – це я тебе цілую, коли вони тануть від твого гарячого подиху – це я тебе люблю! * Люба, тобі, моїй дружині, я хочу побажати в наступному році океан любові, зорепад для виконання бажань і сонячної радості. Давай розділимо цей світ навпіл: океан – тобі, хвилі мені; зірки – тобі, небо – мені, сонце тобі, світло мені... Хоча ні! Давай краще так: все тобі, а ти – мені! Новорічні привітання для коханої мами Побажання мамі можна відправити поштою, а можна вкласти листівку в новорічний подарунок. Матуся наша улюблена, бажаємо тобі знайти під ялинкою приховані Дідом Морозом подарунки: чарівний мішечок з удачею, намисто з бусинок радості, солодку і велику цукерку любові, молодильні яблучка краси і синього птаха щастя! * З Новим роком, мамусю! Ми бажаємо тобі казку, в якій трапляються неймовірні дива, і подарунків, які не знайдеш під ялинкою – вони у владі пані Долі... Здоров'я тобі, любові і щастя! * Рідна наша, з Новим роком! Дякуємо тобі за всі новорічні свята і подарунки, які нам дарували відчуття казкових чудес! Щоб віддячити тобі – недостатньо всіх вселенських благ, але нашої любові вистачить, щоб ти відчувала себе коханою і щасливою мамою на Землі! Новорічні поздоровлення чоловікові Рідний та коханий, вітаю тебе з чарівним новорічним святом! Тобі, моєму чоловікові, я хочу побажати, щоб білосніжна хуртовина забрала зі сторінок твого життя всі неприємності і наповнила її яскравими днями і таємничими ночами. Але нехай на сторінках, написаних нами, завжди залишаються добрі родинні традиції, щира любов і вірність! * Дорогий мій, коханий чоловік! Нехай наближається Новий рік буде для тебе світлим, пухнастим і м'яким, як білий сніг. Нехай він подарує твоїй душі умиротворення першого січневого ранку, здоров'ю – фортеця твердого льоду, а нашої любові – яскравість іскристих феєрверків! Бажаю нам незабутньою новорічної ночі і святкових вражень на цілий рік! * Чоловік мій, бажаю, щоб у Новому році в нашому домі був вічним вогонь кохання та сімейне вогнище завжди зігрівав тебе теплом і турботою. Нехай наступний рік буде для тебе щедрим на силу, здоров'я, щастя і достаток! З Новим роком, діти! Привітання у віршах з загадками багато радісних емоцій викликають у малят. Дорослим дітям більше підійдуть мудрі побажання-виховання в прозі. Бажаю, щоб Новий рік був ослепительней вогнів бенгальських, звучнее веселих хлопавок і яскравіше різнокольорового конфетті! Нехай безкінечним серпантином в'ється твоя щаслива дорога життя, а удача вірним другом слідує по п'ятах! * Наша дитина, нехай наближається на трійці баских коней Новий рік подарує тобі справжні дива та здійснення всіх мрій! Бажаємо, щоб твої очі іскрилися щастям від дивовижних відкриттів і незабутніх вражень, нехай твій сміх наповнює щастям наш будинок і нехай життя обдаровує тебе щастям, добром і мудрістю. * Допомагає він з ранку, Не проспати нам всі справи! Голосить і гордий зазвичай, Своеволен незвично, Чубчик на голові... ви вже Здогадалися?! Це все, наш Півник, Нового Року значок! Будемо жити ми з ним відмінно, З чим я вітаю особисто! * Рік Півня – щасливий рік! Тобі, малюк, удачу принесе. Але ніколи не забувай – Щастить лише тим, хто не ледар!
Українська картинка з Новим роком 2017 з написаним віршом

Комментариев нет:

Отправить комментарий