Авторские куклы  ручной работы

пятница, 18 ноября 2016 г.

Привітання з Новим роком 2017 батькам

Найбільшу радість в дитинстві нам доставляли мами, тата, бабусі і дідусі. Саме вони клали новорічні подарунки для нас під ялинку, одягали костюм Діда Мороза і дарували нам казку, наповнювали наш світ чарами. Виростаючи, діти повинні брати такі ж обов'язки на себе і дарувати своїм близьким людям приємні хвилини, добирати ті слова привітань батькам до Нового року, які наповнять їх світ теплом. «Щасливий той, хто щасливий у себе вдома» — Л. Н. Толстой. І це щастя має наповнювати будинку, особливо в новорічні дні, а напередодні року Півня тим більше. Це тварина цінує сім'ю, як ніяке інше. Тотем року «зафіксує» кожне наше слово і вчинок, а почуття, які ми їм подарували, будуть супроводжувати і нас весь рік. Це потрібно врахувати, підбираючи і подарунки, і слова привітань для мам, тат і бабусь. Все я зроблю для мами... Мама кожне наше досягнення або вчинок вона вважає подвигом. Саме тому чергові слова не подарують їй радості, адже тільки вона здатна вловлювати наш настрій і ставлення до неї на підсвідомому рівні. Пам'ятайте про це, і вітайте маму щиро, від усього серця. Включіть фантазію, придумайте несподіване рішення привітання напередодні року Півня: настінне панно із словами привітань, набори косметики або біжутерії з символікою Півня або теплими словами на коробочках і флаконах, предмети одягу з новорічною атрибутикою і написами, книга привітань для мами. Можна підготувати сценарій, в якому обов'язково повинно бути передбачено залучення адресата в процес – міні-вікторина, побудована по типу «хто любить маму більше за всіх, кого ми прийшли привітати» і т. п. Для тих, хто знаходиться далеко від мами і не може відвідати її особисто, допомога сучасні технології. Величезна кількість сайтів і спеціальних програм для створення живих листівок, відео-листів і звернень допоможуть вам зробити новорічне привітання самим незвичайним, зворушливим і приємним. Мама далека від інтернет-технологій? Тоді відправте їй незвичайне лист, який відкриється об'ємна картинка з нашої дитячої книги. Такі сувеніри можна доповнити звукозаписом з вашими привітаннями для мами. Папи різними бувають... Підібрати привітання для тата буде складніше. І це не дивно, адже чоловіки набагато більш сприйнятливі до дрібниць, ранимее і вередливими, ніж жінки. Так-так, навіть якщо вони папи! Але ж можна піднести привітання інакше: слова привітань у віршах разом з подарунком, відповідним його захоплень, підписати друковану книгу або упаковку диска з його улюбленими мелодіями (піснями), замовити поздоровлення адресний в ефірі його улюбленого телеканалу або радіостанції, надіслати SMS-повідомлення, поштову листівку або написати йому в соцмережі. Прикольні поздоровлення в прозі, жартівливі спичи і сценки готувати для чоловіків-пап психологи не рекомендують. Винятком стане той випадок, коли ваш тато сам не проти розіграти оточуючих і адекватно сприймає гумор, адресований конкретно йому, може з самоіронією ставитися до своїх слабкостей та захоплень. Радість для двох Батьки – це не та категорія людей, які зрадіють дорогим подарункам. Пам'ятайте, що для них важливий факт — про них пам'ятають, їх цінують. Теплі слова від дитини, причому не важливо, в якій формі вони звучать у віршах або в прозі, піднімуть настрій мамі і татові на всі новорічні святкові дні, стануть головною темою розмов із сусідами та друзями. Але важливо в загальному привітанні не виділити когось одного з батьків, а рівноцінну увагу приділити їм обом. Можна побудувати своє звернення за однією із схем: Для двох Почати словом «ви» (вам, для вас) Адресне звернення Мама, тато (тато, мама) Узагальнення Дорогі батьки, Якщо ви вибрали другий варіант, то психологи рекомендують, особливо у випадку з літніми батьками, вставити в текст ще одна пропозиція, що починаються з цих слів, але в зворотному порядку. Таким чином, ви не скривдите жодного зі своїх самих близьких людей. Ми не дружимо... Навіть якщо ви у сварці зі своїми батьками або зовсім із ними не спілкується, але знаєте адресу, подаруйте їм крапельку своєї уваги. Важливо розуміти, що і батьки, і діти, і ситуації бувають різні. Життя досить складна, як і характер кожної людини, але Новий рік – це особливе свято, своєрідний день початку нового життя, точка відліку і всепрощення. Привітайте маму і тата, які образили вас або ображені вами. Можливо, ваш крок стане кроком до примирення або початку нового спілкування, дружби і родинного зв'язку, яка важлива для кожної людини. Але найголовніше – щирість! Якими б гарними не були поздоровлення і подарунки, без сердечного тепла і почуттів вони стануть безглуздими і непотрібними нікому – ні вам, ні адресату. Батьки улюблені, Так нам необхідні, Хай щастя принесе В мішку вам Новий рік.Хай сонце світить яскраво, Нехай радують подарунки. Живіть насолоджуючись, Мріючи, посміхаючись.Нехай сміх в очах іскриться, Хай щастя ваша птах Сідає до вас на плечі, Серця від смутку лікує. Здоров'я вам бажаємо, З любов'ю обіймаємо. Ви найкращі на світі! З любов'ю, ваші діти. **************************** Мама, тато, дорогі, в двері стукає Новий рік. Вітаю вас, рідні. Вірю, вас удача чекає! І сподіваюся, що здоров'я буде міцним, як граніт, Адже відмінне здоров'я нікому не зашкодить! І ще хотіла сказати, що я сильно вас люблю. Вашу ніжність і турботу дуже високо ціную! Новий рік — чарівне свято, дарує людям чудеса. Нехай сяють, щастям полнясь, ваші добрі очі! **************************** З Новим роком вас, рідні! Казка стане дійсністю нехай. Будьте щасливі, здорові. В будинок нехай не приходить смуток. Мама, тато, я бажаю Багато в житті вам добра. Нехай удача не підводить, Міцною буде нехай сім'я. ************************ Коли ми під ялинкою Подарунки знаходили, Батьки, ви таємно Їх вночі проносили. Тепер ми дорослим життям Живемо і знаємо правду, А новорічної казки Усім дуже не вистачає. І ролі помінялися. До вас в будинок потайки крадемося.. Як хочеться під ялинку Вам покласти здоров'я. І багато-багато щастя, Нарядів, коньячку, Цукерок, червоної ікри, Щоб вірити в чудеса. ************************ Новий рік — чудове свято, тому що сьогодні, я можу сказати наскільки сильно я люблю вас. Ви проходите зі мною весь мій життєвий шлях, а це багато чого коштує. Тому я бажаю вам всіх земних благ і довгих років життя. Будьте завжди оточені увагою, любов'ю, щастям, щастям, успіхом. Нехай завжди буде багато сил, надій, енергії, ідей, цілей. З Новим роком, мої улюблені! ************************** Дорогі мої, улюблені батьки, в новорічну ніч хочу побажати Вам справжнього людського щастя, нехай розчинятися в келиху з шампанським всі негаразди, догорять як бенгальський вогник всі образи, і залишиться в життя лише щира радість за себе, за дітей, за рідних і друзів. *********************** Улюблені батьки! Нехай я вже дорослий, але радий відзначити цей Новий рік разом в вами. Ми не так часто бачимося і проводимо час один з одним, тому я бажаю, що наша спільна зустріч Нового року стала прапором того, що тепер ми будемо з вами набагато частіше розмовляти, відпочивати, радіти життю. В цьому році я хочу побажати вам міцного здоров'я, зростаючої взаємній любові і здійснення всіх ваших планів, які вважаєте важливими. *********************** Дорогі мої, улюблені, найкращі батьки на світі ! В цей чудовий, радісний день хочу, по-перше, сказати вам величезне спасибі за те, що завдяки вам я кожен рік маю цю унікальну можливість проводжати Старий і зустрічати Новий рік. Завдяки вам у мене є ця можливість щороку відчувати себе на порозі нового життя. Завдяки вам я щорічно в цей день відчуваю себе сильнішим, щасливішими, мудрішими. Завдяки вам я маю можливість мріяти, здавалося б, про нездійсненних бажань. Завдяки вам у цей день я знову і знову відчуваю себе частинкою космосу, причетним до творення чарівництва. Я хочу від усієї душі, від усього серця привітати вас з цим радісним святом і побажати, щоб ми завжди зустрічали його разом. Я хочу, щоб у Новому році ви не хворіли, стали ще щасливішим, щоб смуток, негаразди, погані люди обходили вас стороною. Я люблю вас. З Новим, 2017 роком, дорогі мої!
Вітальна картинка з Новим Роком 2017 з віршом

Комментариев нет:

Отправить комментарий